نحوه طراحی وب سایت در سال 2020-بخش دوم 

نحوه طراحی وب سایت در سال 2020-بخش دوم

نحوه طراحی وب سایت در سال 2020-بخش دوم

نحوه طراحی وب سایت در سال ۲۰۲۰-بخش دوم

روش های اولیه طراحی سایت را در مقاله قبلی بررسی کردیم در این مقاله به ادامه آن می پردازیم.

08. SEO خود را انجام دهید

عوامل زیادی در یافتن وب سایت شما در Google دخیل هستند. در حقیقت ، بیش از 200 سیگنال وجود دارد که الگوریتم های رتبه بندی وب سایت ها را تشکیل می دهد ، از جمله کیفیت محتوای شما ، رقابت صنعت شما ، تعداد بک لینک ها و غیره.

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) در نوع خود علمی است. برای رسیدن به اولین نتیجه به زمان ، صبر و پشتکار نیاز دارد.

با این حال ، مراحل زیادی وجود دارد که می توانید - و باید - در حال ایجاد صفحات خود انجام دهید. با توجه به نکات زیر در مورد SEO کار کنید ، تا به محتوایی که منتشر می کنید بهترین فرصت را پیدا کنید و به درستی رتبه بندی کنید:

کلمات کلیدی: برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با سایت خود ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام دهید. با پرسیدن این سوال که یک بازدید کننده بالقوه ممکن است برای یافتن وب سایتی مانند وب سایت شما چه نوع س questionsالاتی را در Google جستجو کند ، شروع می کند.

پس از داشتن آنها ، یک کلمه کلیدی اصلی و چند کلمه دوم را انتخاب کنید - اما بیش از این. کلمات کلیدی خود را در مکانهای استراتژیک در سراسر سایت خود قرار دهید (عنوان SEO و توضیحات ، صفحه اصلی و غیره) ، اما در این کار زیاده روی نکنید. موتورهای جستجو وب سایت هایی را که "به طور غیر طبیعی" کلمات کلیدی را در محتوای آنها "پر می کنند" مجازات می کنند.

سئو در صفحه: سئو در صفحه به معنای این است که موتورهای جستجو چه صفحاتی را به خود اختصاص می دهند. برای هر صفحه ، سازنده وب سایت شما از شما می خواهد داده های متا را پر کنید. این شامل URL ، عنوان SEO (پیوند آبی است که در لیست نتایج Google مشاهده می کنید) و توضیحات. حتی اگر بازدیدکنندگان شما ممکن است متوجه این عناصر نشوند ، از آنها غافل نشوید زیرا هنگام رتبه بندی بسیار مهم هستند.

سلسله مراتب: به نظر می رسد ربات های گوگل صفحات دارای ساختار خوب را دوست دارند. با قرار دادن مطالب مهم در اولویت ، و استفاده از سطوح مختلف عناوین همراه با پاراگرافهای مختصر ، برخی از سلسله مراتب را به متن خود ارائه دهید. علاوه بر بهبود سئو سایت ، بازدیدکنندگان شما که بیشتر و بیشتر تمایل به مطالعه کم وب سایت های خواندنی دارند نیز خوشحال خواهند شد.

سئو محلی: اگر کسب و کار شما مکان فیزیکی دارد ، می خواهید وب سایت شما در نتایج برتر افراد در منطقه جغرافیایی شما ظاهر شود. برای یافتن فرصتی در Google Maps ، در Google برای کسب و کار من ثبت نام کنید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما در تمام کانال های آنلاین شما سازگار است. این راهنمای سئو محلی به شما کمک می کند تا برای مشتریان محلی بازاریابی کنید و ترافیک پا را افزایش دهید.

متن Alt: ممکن است Google دانش زیادی داشته باشد ، اما نمی تواند عکس ها یا GIF ها را "ببیند" (هنوز!). با این حال ، محتوای تصویری هنوز در صفحات نتایج Google ظاهر می شود. این به این دلیل است که رباتها توصیفاتی را که به تصاویر خود می دهید می خوانند. این توصیفات که معمولاً به عنوان متن alt شناخته می شوند ، برای بازدیدکنندگان شما قابل مشاهده نیستند ، اما با این وجود نشانه بسیار محکمی در مورد اینکه رسانه ها در چه زمینه ای هستند ، دارند. نوشتن متن alt alt SEO برای تصاویر خود نیز یک روش مهم در بهبود قابلیت دسترسی وب سایت است.

پیوند داخلی: هرچه صفحات شما بیشتر به هم متصل شوند ، ربات ها حرکت در وب سایت شما را آسان تر می کنند. برای تشویق بازدیدکنندگان به کشف صفحات بیشتر ، پیوندهایی را به سرتاسر سایت خود اضافه کنید.

 

روش های طراحی سایت

 

نکته تخصصی: هیچ چیز رضایت بخشی تر از بررسی کالایی در لیست کارهای شما نیست. Wix SEO Wiz ابزاری رایگان و قدرتمند است که صفحات وب شما را تجزیه و تحلیل می کند و یک لیست چک شخصی از عناصر SEO مورد نیاز شما برای پوشش صادر می کند. این یک چیز ضروری است

09. ابزار حرفه ای مورد نیاز خود را انتخاب کنید

اینترنت در حال تبدیل شدن به مهمترین بازار جهان است. تخمین زده شده است که در سال 2021 ، بیش از 2.14 میلیارد نفر در سراسر جهان کالا و خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند. به همین دلیل سایت شما باید همه ابزارها را برای تسهیل تجارت ایمن و کارآمد در بر داشته باشد. Wix شامل راه حل های حرفه ای مورد نیاز شما برای تعامل با مشتریان خود - هر اندازه و صنعت شما باشد:

رزروها: هر وب سایت مبتنی بر سرویس باید بتواند رزرو و پرداخت آنلاین را بصورت 24/7 انجام دهد. Wix Bookings این کار را انجام می دهد. این شامل پیچیده ترین گزینه های موجود در بازار است ، از توانایی مدیریت تقویم های کارکنان خود گرفته تا قابلیت های اتوماسیون بازاریابی مناسب. بهترین قسمت: معاملات شما بدون کارمزد است.

نحوه طراحی وب سایت نحوه طراحی وب سایت


تجارت الکترونیکی: آیا می خواهید کالاهای خود را بصورت آنلاین بفروشید و درآمد مداومی ایجاد کنید؟ فروشگاه آنلاین راهی برای رفتن است. از ردیابی سفارشات گرفته تا پرداخت آسان و گسترش کار با dropshipping ، قادر خواهید بود همه چیز را از یک مکان اختصاصی مدیریت کنید.

عکاسی: خواه بخواهید کارهای خود را به نمایش بگذارید ، عکس ها را به صورت آنلاین بفروشید یا مشتری های جدیدی را جذب کنید ، ایجاد یک وب سایت عکاسی راهی برای پیشرفت است. برای کسب الهام بیشتر و نکاتی در مورد چگونگی پیشرفت حرفه و عکاسی در عکاسی ، وبلاگ عکاسی Wix را ببینید.

موسیقی: Wix Music یک بستر پیشرفته برای نوازندگانی است که می خواهند ضمن حفظ آزادی خلاقیت کامل ، مخاطبان خود را گسترش دهند. این امکان را برای شما فراهم می کند که موسیقی خود را مستقیماً در وب سایت خود بفروشید و 100٪ سود خود را حفظ کنید. به طور همزمان ، آهنگ های شما را در بیش از 120 فروشگاه دیجیتال توزیع می کند.

هتل: وب سایت هتل شما به شما امکان مدیریت رزرو را می دهد ، اجازه دهید gu

ests به زبان مورد نظر خود رزرو می کنند ، ایمیل تأیید فوری ارسال می کنند ، پرداخت آنلاین را می پذیرند و موارد دیگر. این راهنمای گام به گام شما را در مراحل ایجاد وب سایت هتل راهنمایی می کند تا مهمانان خود را به وجد بیاورد.

رستوران: یک وب سایت رستوران به شما امکان می دهد بصورت آنلاین سفارشات و رزرو میز را انجام دهید و یک راه حل مناسب و حرفه ای در اختیار مشتریان خود قرار دهید. بازدیدکنندگان سایت خود را با طراحی منوی دهان به دهان خود جلب کنید و به راحتی آن را به صفحات Facebook و Foursquare خود متصل کنید. برای نکات بیشتر ، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد ایجاد یک وب سایت رستوران بدانید.

نکته تخصصی: بازار برنامه Wix شامل مجموعه گسترده ای از برنامه ها برای افزایش توانایی های تجاری وب سایت شما است. از گپ گرفته تا پرداخت ، پنجره های بازشو و تبلیغات در Google ، ابزاری برای هر جنبه از تجارت شما وجود دارد.

10. آن را برای همه قابل دسترسی کنید

این روزها ، یک وب سایت واقعا حرفه ای باید در دسترس همه باشد. دسترسی به وب تضمین می کند که همه افراد ، صرف نظر از توانایی های خود ، می توانند وب سایت شما را به راحتی تجربه و تعامل کنند. این شامل افرادی است که اختلال بینایی ، آسیب های موقتی ، کاهش شنوایی و موارد دیگر دارند. با بیش از یک میلیارد نفر با نوعی معلولیت زندگی می کنند ، تأمین نیازهای همه افراد بسیار مهم است. همچنین نشان می دهد که شما و کسب و کارتان از اهمیت فراوانی و تنوع برخوردار هستید.

چندین روش برای بهبود قابلیت دسترسی وب سایت شما وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت خود را به صورت سلسله مراتبی ایجاد کرده و با استفاده از هدرهای واضح سطوح مختلف اطلاعات را مشخص کنید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که سایت شما با صفحه کلید کاملاً قابل استفاده است ، متن تصاویر alt را برای تصاویر خود بنویسید ، از برچسب های عنوان و موارد دیگر استفاده کنید. کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای دسترسی به وب سایت خود انجام دهید - و همه آنها همچنین باعث تقویت SEO شما می شوند.

علاوه بر این ، بررسی کنید که آیا مشتریان شما می توانند از یک وب سایت چند زبانه بهره مند شوند. آیا تجارت شما در کشورهای مختلف مستقر است؟ آیا مشتریانی از سراسر جهان دارید؟ آیا به دنبال گسترش بازارهای جدید هستید؟

اگر به هر یک از این س “الات پاسخ "بله" دادید ، ممکن است زمان ساخت یک وب سایت چندزبانه فرا رسیده باشد. ارائه محتوای بازدید کنندگان به زبان خود به آنها کمک می کند تا بیشتر (در خرید) خرید و در نهایت تجربه مشتری بهبود یابند.

11. با بازدید کنندگان خود درگیر شوید

وب سایت ها چیزی فراتر از موارد ساکن هستند که برای مرور استفاده می شوند. این روزها بازدیدکنندگان انتظار دارند از طریق سایت شما با شما درگیر شوند. افزودن ابزار تبلیغاتی مناسب به شما کمک می کند بازدیدکنندگان را به مشتری و از مشتری را به مشتری وفادار تبدیل کنید. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باید در سایت خود بگنجانید:

گفتگوی زنده: این ابزار حرفه ای می تواند فروش شما را شگفت زده کند. در واقع ، یک نظر سنجی Wix نشان داد که کاربرانی که قابلیت گفتگوی زنده را بر روی وب سایت خود نصب کرده اند ، پس از فقط یک ماه افزایش 33 درصدی در رزرو و 39 درصدی در فروش داشته اند.

افزودن ویجت گپ زنده به سایت شما تفاوت مهمی در ارتباط بازدید کنندگان با شما ایجاد می کند. چه برای پشتیبانی سریع از مشتری و چه برای کمک به بازدیدکنندگان بلاتکلیف برای ورود به سبد خرید ، این پنجره کوچک در پایین صفحه کاربران شما یک افزودنی مفید است.

رسانه های اجتماعی: مشابه وب سایت شما ، کانال های رسانه های اجتماعی جنبه مهمی از حضور آنلاین شماست. برای تبدیل شدن به یک استاد موفق در شبکه های اجتماعی ، باید یک تقویم برنامه ریزی شده در شبکه های اجتماعی ، ایده های درخشان محتوای رسانه های اجتماعی و ابزارهای مناسب برای ایجاد گرافیک رسانه های اجتماعی داشته باشید. برای تهیه یک استراتژی قدرتمند برای تجارت خود ، در بازاریابی شبکه های اجتماعی مطالعه کنید.

علاوه بر این ، وب سایت خود را به حساب های اجتماعی خود متصل کنید و بالعکس. از طریق کانالهای اجتماعی خود پیوندی به وب سایت خود قرار دهید و همچنین نمادهای اجتماعی را در صفحه اصلی وب سایت خود اضافه کنید. این موارد باید در جایی قابل مشاهده باشد ، مانند زیر منو ، سمت راست یا چپ صفحه یا پایین صفحه.

خبرنامه: زمانی که سلطان بازاریابی آنلاین در نظر گرفته شد ، بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم منبع اصلی بازدید از وب سایت و تجارت شماست. می توانید از آن برای تبلیغ آخرین فروش خود ، تبلیغ مقالات وبلاگ خود یا جشن گرفتن دستاوردهای شرکت خود با مشترکان خود استفاده کنید.

 

آموزش روش های طراحی سایت

 

دقیقاً چگونه می توانید موفقیت کمپین های خود را بهینه کنید؟ به منظور جلب مشترکین به لیست پستی خود ، یک جعبه سبک در سایت خود قرار دهید و افراد را به عضویت دعوت کند. همزمان ، ارسال اولین خبرنامه های خود را شروع کنید. راه حل بازاریابی از طریق ایمیل Wix به شما امکان می دهد همه کارها را انجام دهید - از طراحی خبرنامه با الگوهای از پیش ساخته شده گرفته تا ارسال و بررسی آمار - مستقیم از داشبورد وب سایت خود.

فرم ها: چه کسی دوست ندارد نظر خود را به اشتراک بگذارد؟ یک راه قدرتمند برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان ، درخواست بازخورد آنهاست. ایجاد یک فرم آنلاین برای وب سایت شما اطمینان حاصل می کند که بازدید کنندگان مکانی امن برای به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد محصولات ، خدمات ، وب سایت یا پشتیبانی مشتری شما دارند.

بعلاوه ، این ماده طلایی است که می توانید به بخش توصیفات خود اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که تعداد قسمتهای موجود در فرم خود را محدود کنید ، تا فقط ضروری ترین اطلاعات را شامل شود. هرچه س questionsال بیشتری بپرسید ، احتمال کمتری برای پر کردن فرم شما در مشتری وجود دارد.

نکته متخصص: در دسترس قرار دادن خود از طریق چندین کانال تنها کاری نیست که می توانید برای افزایش تعاملات بازدیدکنندگان خود انجام دهید. از طراحی تا صفحات عضو ، این راهنما به شما امکان می دهد تمام استراتژی هایی را که طراحان برای افزایش تعامل کاربران وب سایت استفاده می کنند ، قرار دهید.

12. بهینه سازی برای تلفن همراه

نمایشگرهای کوچکتر با تأثیر کوچکتر برابر نیستند. با چنین افزایشی در استفاده از تلفن های هوشمند و رایانه لوحی ، بسیار مهم است که از تجربه مرور بی وقفه در همه دستگاه ها اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این ، از زمانی که Google نمایه سازی موبایل را برای اولین بار اجرا کرد ، اگر بخواهید شانس خود را برای رتبه بندی در صفحه اول نتایج جستجو افزایش دهید ، بهینه سازی نسخه موبایل سایت شما اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

هنگام ایجاد سایت با Wix ، نسخه موبایل yo

سایت ur به طور خودکار با Mobile Editor ایجاد می شود. این بدان معناست که شما نباید نگران ساختن یک سازه جدید از ابتدا باشید. با این وجود ، هنوز به شما بستگی دارد که مطمئن شوید محتوای خود را متناسب با این قطعه کوچک املاک و مستغلات بهینه می کنید.

در مرحله اول ، در وب سایت تلفن همراه خود ، سعی کنید فقط مهمترین عناصر موجود در صفحه را حفظ کنید ، و موارد ضروری را حذف کنید. ثانیا ، فضای بالای چین را با قرار دادن حیاتی ترین اطلاعات در آنجا بهینه کنید. این همان چیزی است که بازدیدکنندگان شما ابتدا می بینند ، بنابراین آن را جذاب و آموزنده نگه دارید.

در آخر ، نوار اقدام سریع را اضافه کنید. به بازدید کنندگان شما امکان می دهد از طریق تلفن یا ایمیل با شما تماس بگیرند و لینک های میانبر به صفحات مختلف سایت شما را دریافت کنند. این به معنای زمان کمتری برای پیمایش و زمان بیشتر برای لذت بردن از مطالب شما است.

قالب های وب سایت Wix


13. بازخورد بخواهید

در این مرحله ، شما ممکن است بدانید که چگونه یک وب سایت را با موفقیت طراحی کنید ، اما هنوز فضای رشد وجود دارد. بی طرف بودن به ویژه هنگامی که صحبت از خلقت خود شما باشد بسیار دشوار است ، به همین دلیل این مرحله بسیار مهم است.

چه یک نمونه کار آنلاین ، چه وبلاگ یا هر نوع وب سایت دیگری ایجاد کنید ، وقت آن است که یک قدم به عقب برگردید و از شخصی که به او اعتماد دارید بخواهید بازخورد صادقانه شما را ارائه دهد. پذیرای انتقادات آنها باشید و به یاد داشته باشید که ممکن است همیشه از شنیده ها خوشتان نیاید. برای اطمینان از نتیجه نهایی بی عیب و نقص ، از یک دوست یا همکار بخواهید عناصر زیر را بررسی کند:


آیا متن تصحیح شده است؟ اشتباهات املایی می تواند اعتبار حرفه ای را که برای ساختن آن سخت تلاش کرده اید از بین ببرد.


آیا مرور صفحات آسان است؟ اگر یافتن هر صفحه استراتژیکی از سایت شما بیش از یک یا دو کلیک طول می کشد ، به این معنی است که شما ممکن است نیاز به بازنگری در ساختار صفحات و نمای منوی خود داشته باشید.

 

آموزش گام به گام طراحی سایت


آیا نسخه موبایل بهینه شده است؟ تقریباً 50٪ از کاربران اینترنت با استفاده از دستگاه تلفن همراه به مرور وب سایت ها می پردازند. قطعاً نمی خواهید نیمی از جمعیت جهان را ناامید بگذارید.


آیا همه پیوندها کار می کنند؟ بر روی هر پیوند کلیک کنید تا مطمئن شوید هیچ یک از آنها صفحه 404 را بر نمی گردانند (نشان می دهد که صفحه دیگر وجود ندارد). همچنین برای به حداقل رساندن خطر خروج بازدیدکنندگان از سایت شما ، توصیه می شود پیوندهای خارجی را در یک برگه جدید باز کنید.


آیا تمام عناصر SEO به درستی پر شده اند؟ از متن alt گرفته تا برچسب های عنوان ، موارد زیادی برای تأیید وجود دارد. خوشبختانه ، شما می توانید به ابزارهای Wix's SEO کمک کنید تا به شما در رتبه بندی بالاتر و رشد نمای موتور جستجو کمک کنید.


نکته متخصص: نگران هستید که ممکن است چیزی را از دست داده باشید؟ پس از خواندن این چک لیست راه اندازی وب سایت ضروری و این راهنما در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت ، نخواهید بود. قبل از زدن دکمه "انتشار" در وب سایت خود ، حتما از آنها عبور کنید.

14. منتشر کنید - و به آن بازگردید

تبریک می گویم! وب سایت شما اکنون فعال است. با این حال ، اگر فکر می کنید کار تمام شده است ، دوباره فکر کنید. نه تنها همیشه جای پیشرفت دارد ، بلکه می خواهید مطمئن شوید که دائماً مطالب خود را تازه نگه می دارید. سایتی که به نظر می رسد مدت زیادی است که در حالت خوابیده است دعوت کننده نیست و همچنین می تواند غیر قابل اعتماد به نظر برسد.

به روزرسانی منظم وب سایت شما نشان می دهد شما درمورد آنچه در صنعت شما اتفاق می افتد ، فعال و به روز هستید. اطمینان حاصل کنید که مطابق با روندهای فعلی هستید و محتوای به موقع مانند تبلیغات جمعه سیاه یا دستورالعمل های اسموتی تابستانی را به اشتراک می گذارید. همچنین می توانید فید اینستاگرام خود را در سایت خود قرار دهید تا مطمئن شوید جدیدترین محتوای شما به طور خودکار در صفحه اصلی شما نشان داده می شود.

در آخر ، با استفاده از ادغام های بازاریابی Wix و اتصال وب سایت خود به ابزار ردیابی ، رشد و عملکرد سایت خود را مرتباً بررسی کنید. سیستم عامل های زیر به شما کمک می کند تا ببینید کجا و چگونه می توانید پیشرفت کنید:

Google Analytics: چه تعداد بازدید کننده به صفحه شما آمده اند؟ آنها اهل کجا هستند؟ آنها مقالات وبلاگ شما را برای چه مدت خوانده اند؟ همه این اطلاعات (و خیلی بیشتر) توسط ابزار معروف Google به صورت رایگان در دسترس شما قرار می گیرد. برای اطلاعات بیشتر ، این راهنمای مبتدی نحوه استفاده موثر از Google Analytics را توضیح می دهد.

کنسول جستجوی Google: اگر کنجکاو هستید که ببینید صفحات شما در موتور جستجوی پیشرو چگونه رتبه بندی می شوند ، این بستر مناسب برای استفاده است. در اینجا ، همه جزئیات مربوط به ترافیک ارگانیک خود را دریافت خواهید کرد ، از کلمات کلیدی که برای آنها رقابت می کنید ، تا پیشرفت در طول زمان. به دنبال راهنمایی کمی هستید؟ این راهنمای کنسول جستجوی Google راه را به شما نشان می دهد.

Heatmaps: نقشه های حرارتی با استفاده از کد رنگی دقیق به شما نشان می دهند که بازدید کنندگان به کدام قسمت از صفحات شما نگاه می کنند و روی چه چیزی کلیک می کنند. این ابزار ارزشمند می تواند به شما در بهبود طراحی و محتوای خود کمک کند. با استفاده از Wix ، می توانید وب سایت خود را به تعدادی از راه حل های پیشرو برای نقشه گرما ، از جمله Crazy Egg و Hotjar متصل کنید.

نتیجه:

داشتن یک وب سایت در سال 2020 یک ضرورت است. اما داشتن یک وب سایت به روز آنچه در واقع تفاوت ایجاد می کند. اطمینان حاصل کنید که هشیار باشید ، در جریان باشید و محتوای خود را هرچه بیشتر می توانید به روز کنید.