نحوه طراحی سایت در سال 2020-بخش اول 

نحوه طراحی سایت در سال 2020-بخش اول

نحوه طراحی سایت در سال 2020-بخش اول

نحوه طراحی سایت در سال ۲۰۲۰-بخش اول

با پیشرفت فناوری ، ما را قادر می سازد تا به کارهای بیشتری دست یابیم بدون اینکه حتی از پیچیدگی آنها نیز آگاهی داشته باشیم. نگاه کنید که دسترسی به هر ویدیویی در تلفن شما (برادرزاده سه ساله شما این کار را با یک دست انجام می دهد) یا پیدا کردن عشق با یک انگشت شست آسان است.

طراحی سایت توسط خود شما یکی از این عجایب است که به واقعیت تبدیل شده است. با تشکر از تکامل سازندگان وب سایت ، هر کس می تواند یک وب سایت طراحی کند و یک حضور آنلاین چشمگیر برای خود بسازد.

حتی بهتر: ویژگی های بیشمار حرفه ای موجود (فروشگاه آنلاین ، قابلیت رزرو و ...) امکان ایجاد درآمد ، پرورش جامعه طرفداران و تبلیغ برند شما به صورت آنلاین را فراهم می کند. به عبارت دیگر ، وب سایت دیگر ویترین زیبایی نیست - این مرکز زندگی تجاری شما در دنیای آنلاین است.

برای شروع ، به دانش اساسی نیاز دارید تا شما را در مسیر درست قرار دهید. از انتخاب سازنده وب سایت تا ادعای دامنه خود و یافتن آن در Google ، این راهنمای کامل شما را در مورد چگونگی طراحی وب سایت در سال 2020 راهنمایی می کند:

نحوه طراحی وب سایت

هدف خود را تعیین کنید

سازنده وب سایت خود را انتخاب کنید

چیدمان خود را مشخص کنید

نام دامنه خود را ادعا کنید

مطالب خود را جمع کنید

صفحات مناسب را اضافه کنید

قابلیت استفاده را در اولویت قرار دهید

SEO خود را انجام دهید

ابزار حرفه ای مورد نیاز خود را انتخاب کنید

آن را برای همه قابل دسترسی کنید

با بازدید کنندگان خود درگیر شوید

برای موبایل بهینه سازی کنید

بازخورد بخواهید

منتشر کنید - و به آن بازگردید

01. هدف خود را تعیین کنید

قبل از شروع ، باید درمورد آنچه می خواهید بدست آورید کاملاً شفاف باشید. با وجود بسیاری از ایده های وب سایت ، ایده های شما می تواند انواع مختلفی داشته باشد ، از جمله:
یک فروشگاه آنلاین برای فروش محصولات شما
نمونه کارهایی برای نمایش هنر شما
یک صفحه فرود برای تبلیغ یک کمپین بازاریابی
یک وب سایت رزومه برای جلب توجه کارفرمایان بالقوه
وبلاگی برای به اشتراک گذاشتن دانش خود
یک وب سایت رویداد برای عروسی ها ، مهمانی ها و رویدادهای شرکت
هرچه که باشد ، وب سایت شما باید یک هدف اصلی را برآورده کند. تمام عناصر سایت شما باید در خدمت این هدف اصلی باشند. به عنوان مثال ، اگر هدف سایت شما فروش آنلاین عکس های شما است ، می توانید از تکنیک های مختلفی برای پشتیبانی از تلاش خود استفاده کنید ، مانند نمایش کارهای خود ، نوشتن مقالات وبلاگ برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود و موارد دیگر.

به خاطر داشته باشید که بازدیدکنندگان شما - و همچنین ربات های Google - می خواهند در یک چشم به هم زدن درک کنند که تجارت شما به چه معناست. داشتن چندین هدف اصلی احتمالاً منجر به سردرگمی خواهد شد ، که می تواند باعث شود بازدیدکنندگان از صفحه شما زودتر خارج شوند.

 

نحوه طراحی سایت در سال 2020-بخش اول


02. سازنده وب سایت خود را انتخاب کنید

اکنون که هدف خود را شناسایی کردید ، وقت آن است که ابزار مناسبی را برای رسیدن به آن انتخاب کنید. سازنده وب سایت (سیستم مدیریت محتوا یا CMS نیز نامیده می شود) بستری است که می توانید وب سایت را روی آن ایجاد ، شخصی سازی و منتشر کنید.

ده ها سیستم عامل در بازار موجود است ، اما همه سازندگان وب سایت برابر نیستند. مطمئن نیستید از کدام یک استفاده کنید؟ Wix.com رتبه 1 را از بین بهترین سازندگان وب سایت در جهان کسب کرد و دلیل خوبی هم داشت. در اینجا چند مزیت Wix وجود دارد:

قیمت: ایجاد ، انتشار و میزبانی وب سایت شما تا زمانی که بخواهید کاملاً رایگان است. اگر می خواهید حضور آنلاین خود را با برخی از ویژگی های متناسب ارتقا دهید ، بسته های Premium نیز موجود هستند. آنها شامل همه مواردی هستند که شما برای موفقیت در اینترنت نیاز دارید ، از راه حل تجارت الکترونیک همه در یک تا نام دامنه سفارشی.

سبک شما ، نتیجه شما: خواه یک طراح وب سایت فصلی باشید یا هنوز در فکر چگونگی طراحی وب سایت باشید ، متوجه خواهید شد که Wix مسیرهای مختلف خلاقانه متناسب با همه را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، مبتدیان می توانند از Wix ADI (Artificial Design Intelligence) ، اولین بستر هوش مصنوعی که وب سایت هایی را برای شما ایجاد می کند ، لذت ببرند. در همان زمان ، سازندگان باتجربه می توانند به Corvid by Wix نگاه کنند ، به شما این امکان را می دهد تا در موتور سایت خود برای ساختن برنامه های پیشرفته ، API ها و پایگاه های داده غرق شوید. به این ترتیب ، مطمئناً نتیجه ای خواهید داشت که کاملاً با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد و مانند هیچ وب سایت دیگری در جهان نباشد.

توسط متخصصان ، برای افراد حرفه ای ساخته شده است: از آنجا که وب سایت شما مرکز زندگی آنلاین شماست ، Wix تمام راه حل های حرفه ای مورد نیاز شما را در یک مکان قرار می دهد: خبرنامه ها ، فاکتورها ، پایگاه داده های کاربر و موارد دیگر. همه اینها از یک رابط قابل دسترسی هستند و فقط یک رمز ورود باید آنها را بخاطر بسپارید.

علاوه بر این ، اطمینان حاصل می کنیم وب سایت شما با بالاترین استانداردهای صنعت مطابقت داشته باشد. نه تنها ابزاری برای ایجاد وب سایتی خواهید داشت که ظاهری حرفه ای داشته باشد بلکه قادر خواهید بود سایت خود را با Wix SEO Wiz بهینه کنید تا شانس یافتن در Google را افزایش دهید. و از آنجا که Wix به هر یک از کاربران خود گواهی SSL ارائه می دهد ، شما قادر خواهید بود از حداکثر امنیت سایت خود اطمینان حاصل کنید.

بدون مانع دانش: کاملترین پلت فرم موجود در بازار استفاده از آن را دشوارتر نمی کند. برعکس. Wix یک سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن است ، به این معنی که شما می توانید هر محتوایی را که می خواهید در هر کجا که بخواهید قرار دهید. از تصاویر گرفته تا متن ، بدون نیاز به کمک شخص ثالث می توانید همه چیز را در عرض چند ثانیه تغییر دهید.

نکته متخصص: سوال سوزشی دارید؟ به کمک نیاز دارید؟ نگران نباشید - شما تنها نیستید. از تیم پشتیبانی 24/7 تا صفحات رسانه های اجتماعی ما ، همیشه شخصی برای گفتگو وجود دارد. همچنین می توانید مطالب مفید فراوانی را که به صورت آنلاین در دسترس هستند پیدا کنید. با این آموزش های اصلی Wix شروع کنید و به جستجوی وبلاگ Wix (صمیمانه متعلق به شما) و مرکز راهنما ادامه دهید تا دانش خود را در زمینه طراحی وب ، بازاریابی آنلاین ، سئو و موارد دیگر افزایش دهید.

آماده ایجاد وب سایت خود هستید؟ در اینجا نحوه شروع کار آمده است:


از دسک تاپ یا موبایل خود به Wix.com بروید.


آدرس ایمیل خود را وارد کنید ، یک رمز عبور انتخاب کنید - و voilà! اکنون حساب خود را دارید که از طریق آن می توانید به تعداد دلخواه وب سایت ایجاد کنید.


مجموعه گسترده ای از الگوهای وب سایت را کاوش کنید ، یکی از مواردی را که بیشترین نیاز شما را دارد انتخاب کنید و سفارشی سازی آن را با ابزارها و ویژگی های دلخواه خود شروع کنید. اگر ترجیح می دهید وب سایت خود را از ابتدا بسازید ، می توانید با یک بوم خالی شروع کنید و آن را از آنجا بگیرید.

03. طرح خود را مشخص کنید

واقعیت: فقط 50 میلی ثانیه طول می کشد تا بازدید کنندگان بتوانند درباره یک وب سایت نظر دهند. به همین دلیل است که ساختار بصری صفحات شما - یا به عبارت دیگر طرح وب سایت شما - برای درست شدن بسیار مهم است.

برای حرکت در پای راست ، می توانید الگویی را انتخاب کنید که براساس آن طرح خود را قرار دهید. الگوها وب سایت هایی با طرح های از پیش طراحی شده هستند که توسط طراحان حرفه ای ایجاد شده اند. برای ساختن الگوی خود ، می توانید تمام عناصر آن را کاملاً شخصی سازی کنید. جزئیات مانند متن ، تصاویر و رنگ را حذف ، اضافه یا تغییر دهید.

Wix کتابخانه گسترده ای از قالب های وب سایت رایگان را ارائه می دهد. طرح هایی را برای هر نوع مشاغل پیدا خواهید کرد ، خواه به دنبال راه اندازی یک وبلاگ یا ایجاد یک وب سایت شخصی باشید. هر الگویی همراه با ابزارهای لازم مانند ویجت رزرو آنلاین در صورت تدریس یا ویجت Google Map اگر فروشگاه آجر و ملات دارید.

می توانید بین یک الگوی چند صفحه ای و یک الگوی تک صفحه ای انتخاب کنید. اگر وب سایت شما دارای محتوای سنگین باشد ، احتمالاً سایت چند صفحه ای را انتخاب خواهید کرد. در این حالت ، شما یک منوی وب سایت کلاسیک خواهید داشت که بازدید کنندگان می توانند از طریق آن به سایت شما پیمایش کنند. با این حال ، اگر محتوای متنی کمتری برای نمایش دارید ، ممکن است بخواهید به یک وب سایت یک صفحه ای بروید. این گزینه مرسوم ، مد روز گزینه محبوب برای صفحات فرود ، وب سایت های رویداد و سایر سایت های محتوای فرم کوتاه است.

نکته متخصص: آماده هستید که آب میوه های خلاقانه خود را به جریان بیندازید؟ یک شروع خوب این است که به وب سایت های دیگری که آن را درست دریافت کرده اند نگاه کنید. بنابراین یک قلم و کاغذ بگیرید ، و هنگام مرور نمونه های موفق وب سایت و برخی از بهترین طراحی های وب ، ایده های خود را یادداشت کنید. بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای الهام بخشیدن به طراحی وجود دارد ، مانند Pinterest و Dribbble ، بنابراین مطمئن شوید که آنها را نیز بررسی کنید.

 

آموزش طراحی سایت در سال 2020

 

04. نام دامنه خود را ادعا کنید

به زبان ساده ، نام دامنه شما آدرس شما در اینترنت است. این همان چیزی است که بازدید کنندگان شما دقیقاً بعد از "www" در نوار مرورگر خود مشاهده خواهند کرد.

ثبت نام دامنه برای موفقیت آنلاین شما حیاتی است. وب سایت های دارای دامنه سفارشی به طور خودکار توسط کاربران اینترنت به عنوان حرفه ای تر و قابل اعتماد تر درک می شوند.

نام دامنه هنگام عاقلانه انتخاب شدن به موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) کمک می کند تا بفهمند وب سایت شما چیست. به نوبه خود ، این می تواند بر SEO شما تأثیر مثبت بگذارد. آخرین و نه مهمترین ، داشتن نام دامنه شخصی خود اولین قدم در دستیابی به آدرس ایمیل سفارشی خود است.

حال ، چگونه نام دامنه را برای نام تجاری خود انتخاب می کنید؟ برای اینکه آن را به یاد ماندنی کنید ، باید موارد زیر باشد:


کوتاه: هر چه طولانی تر باشد ، احتمال غلط املایی بازدیدکنندگان از آن بیشتر است.
ساده: از نمادها ، حروف خاص و اعداد خودداری کنید.
حرفه ای: برای جلوگیری از سردرگمی ، نام دامنه شما باید نام تجاری شما را در خود داشته باشد.
Evocative: با جستجوی کلمات مرتبط با تجارت خود ، اشاره ای به آنچه انجام می دهید در نام دامنه خود وارد کنید.
آیا می خواهید بفهمید نام دامنه رویایی شما موجود است؟ با استفاده از این ابزار ثبت نام دامنه ، اطلاعات را در یک ثانیه دریافت کنید. اگر هنوز گزینه اصلی شما قابل قبول است ، در خرید مالکیت خود در اینترنت دریغ نکنید.

اگر اینگونه نیست ، وحشت نکنید. انواع مختلف انتخاب اصلی خود را امتحان کنید. می توانید با ترتیب کلمات بازی کنید ، در ابتدا کلمه ای مانند "the" اضافه کنید یا پسوند دامنه را تغییر دهید. از .org تا .com و .net می توانید از بین 45 پسوند سطح بالا دامنه را انتخاب کنید. یکی از آنها را متناسب با نوع کسب و کار و موقعیت جغرافیایی خود انتخاب کنید.

05. مطالب خود را جمع کنید

اکنون وقت آن است که عملی شوید و مطالبی را که در سایت شما ارائه می شود آماده کنید. این شامل تصاویر ، شعارها ، فیلم ها ، متن ها و موارد دیگر است. برای اطمینان از ارائه محتوای ارزشمند و مارک دار ، تا آنجا که می توانید از مواد اصلی خود استفاده کنید.

هر زمان که محتوای منحصر به فردی ایجاد نمی کنید ، مطمئن شوید که منابع خود را از طریق راه های قانونی به دست می آورید. Wix دارای انتخاب گسترده ای از ویژگی های رسانه ای است ، از جمله کتابخانه ای با بیش از یک میلیون عکس رایگان از شرکای ما در Unsplash و فیلم های تعاملی منحصر به فرد Wix. همچنین مخازن عکس و تصویر سهام بی پایان وجود دارد که می توانید بررسی کنید.

در حالی که محتوای فراوان عالی است ، به یاد داشته باشید که همیشه کیفیت را بر کمیت قرار دهید. مردم 25٪ کندتر روی صفحه می خوانند و بنابراین صبورتر نیستند. در دوره کاهش دامنه توجه ، بهترین راه برای جلب توجه بازدیدکنندگان فقط نمایش بهترین مطالب است.

تعدیل از اهمیت برخوردار است زیرا هرچه محتوای بیشتری در سایت خود قرار دهید ، بارگیری آن بیشتر طول می کشد. و اگر بازدیدکنندگان شما خیلی طولانی منتظر بمانند ، بدون هیچ اقدامی صفحه شما را ترک می کنند (در زبان طراحی وب به این "جستن" می گویند) - و به سراغ یک رقیب می روند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مطالب خود را در صفحات مختلف خود پخش کنید و برای بهینه سازی سرعت وب سایت از این روش ها پیروی کنید.

در آخر ، مطمئن شوید که محتوای شما کاملاً مارک دار است. وب سایت خود را به عنوان شخصیت آنلاین خود در نظر بگیرید. این باید نشان دهنده شما باشد ، از رنگ مارک گرفته تا فونت و آرم شما. اگر از قبل آرم ندارید ، زمان آن فرا رسیده است. o خود را ایجاد کنید

06. صفحات مناسب را اضافه کنید

هر مشاغل منحصر به فرد هستند ، و هر وب سایت نیز همین طور است. با این وجود ، برخی از بخشهای سنتی وجود دارد که بازدید کنندگان سایت شما انتظار دیدن آن را دارند. در اینجا صفحاتی که هر وب سایتی به آن نیاز دارد ، ضروری است:


صفحه اصلی: شما فقط یک فرصت دارید که اولین برداشت خوب را ایجاد کنید. از آنجا که احتمالاً اولین چیزی است که بازدیدکنندگان مشاهده می کنند ، طراحی صفحه اصلی شما باید تمیز ، سازمان یافته و چشم نواز باشد. این باید روشن کند که شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید.

مطمئن شوید که حاوی مهمترین اطلاعات باشد: آرم ، نام کسب و کار ، شعار (و اگر دارای آن هستید) و دکمه ای که بازدیدکنندگان را به مرور بیشتر دعوت می کند. تمام این اطلاعات را در بالای قسمت قرار دهید (بخشی از سایت شما که بدون نیاز به پیمایش به پایین برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده است) ، زیرا بخشی از صفحه شما است که ابتدا دیده می شود.

صفحه محصول یا خدمات شما: صفحه محصول شما جایی است که بازدیدکنندگان شما می توانند آنچه شما ارائه می دهید کشف کنند و اگر آنها متقاعد شوند ، این احتمال وجود دارد که کارت اعتباری خود را بیرون آورده و خرید کنند. توصیه های اصلی برای این دسته: عکاسی از محصول با کیفیت بالا اضافه کنید ، خدمات دقیق یا جذاب یا توضیحات محصول را بنویسید و در مورد شرایط خود شفاف باشید (مانند سیاست حمل و نقل و بازگشت).
صفحه "درباره ما": داستان خود را بگویید و ارزش ها ، روش ها و اطلاعات دیگری را که به تصویربرداری نام تجاری شما کمک می کند ، به اشتراک بگذارید. شخص اول را ترجیح دهید ("من" یا "ما") ، زیرا کارها را شخصی تر می کند و اگر متناسب با هدف شما باشد طنز اضافه کنید. همچنین فراموش نکنید که تصویری از خود یا اعضای تیم خود اضافه کنید ، زیرا مشتریان همیشه دوست دارند چهره روابط تجاری را ببینند.

بخش تماس: حتماً شماره تلفن ، آدرس پستی ، آدرس پست الکترونیکی مشاغل و حساب های رسانه های اجتماعی خود را وارد کنید. بازدیدکنندگان باید بتوانند به راحتی شما را درگیر کنند. همچنین می توانید ویجت چت زنده را اضافه کنید که به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا با آنها تماس گرفته و پاسخ فوری دریافت کنند.

قالب وب سایت Wix


موارد اضافی (اما بسیار توصیه می شود):

یک وبلاگ: ایجاد یک وبلاگ اعتبار شما را به عنوان یک متخصص افزایش می دهد ، به شما در پرورش یک جامعه وفادار کمک می کند و یک روش موثر برای هدایت بازدید به وب سایت شما است. همچنین استراتژی هایی وجود دارد که می توانید برای کسب درآمد از وبلاگ خود به کار بگیرید.

حتی اگر نویسنده ای طبیعی نیستید ، خسته نباشید - خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید دارید برای گفتن دارید. می توانید در مورد مشتریان خود (داستان های موفقیت ، مطالعات موردی ، مصاحبه) یا خودتان (رویدادهایی که در آنها شرکت می کنید ، کارمندان جدید و موارد دیگر) صحبت کنید. اما ارزشمندترین ایده های وبلاگ از طریق به اشتراک گذاشتن تخصص خود ارائه خواهید شد. خوانندگان شما دوست دارند نکات ، روش ها و هک هایی را که برای حل مشکلات پیش آمده استفاده می کنید کشف کنند. برای الهام بیشتر این نمونه های وبلاگ را ببینید.

توصیفات: 69٪ از مصرف کنندگان پس از تجربه مشتری خوب ، یک شرکت را به دیگران توصیه می کنند. از قدرت دهان به دهان استفاده کنید و به مشتریان خود اجازه دهید با توصیفات صادقانه وب سایت فروش شما را انجام دهند.

 

طراحی سایت در سال 2020

 

07. قابلیت استفاده را در اولویت قرار دهید

یک وب سایت زیبا عالی است اما به اندازه کافی کافی نیست. اگر می خواهید بازدید کنندگان شما وقت خود را در صفحات خود بگذرانند ، از محتوای خود لذت ببرند و در نهایت با آن درگیر شوند ، باید پیمایش آنها را تسهیل کنید. این همان چیزی است که تجربه کاربر (UX) در مورد آن است و در اینجا برخی مفاهیم اساسی آورده شده است:

معماری: دقیقاً مانند اتاق های یک خانه ، صفحات شما باید به راحتی به یکدیگر متصل شوند تا پیمایش وب سایت شما آسان شود. برای این اتفاق ، حتماً پیوندهای داخلی بین صفحات خود را پیاده سازی کنید. در آخر ، "قانون دو کلیک" را دنبال کنید: بازدیدکنندگان شما مجبور نیستند برای دسترسی به هر صفحه ای از سایت شما ، هر کجا که باشند ، بیش از یک بار کلیک کنند.

رنگها: همانطور که در روانشناسی رنگها مشاهده می کنیم ، رنگ تأثیر بسزایی در روان انسان می گذارد ، و همین امر آن را به ابزاری مهم برای بازاریابی تبدیل کرده است. یک قانون کلی این است که خود را به سه سایه محدود کنید - یک رنگ اصلی (60٪ مخلوط) ، یک رنگ ثانویه (30٪) و یک رنگ برجسته (10٪). برای ساخت یک ترکیب رنگی مناسب ، با برخی از این تولیدکنندگان پالت رنگ رایگان مشورت کنید ، یا برای الهام گرفتن به دنبال طرح های رنگی وب سایت موفق باشید.

CTA: تماس برای عمل پیامهایی است كه به بازدیدكنندگان شما می گوید كه چه اقدامی را انجام دهند. وب با مثالهای فراخوان برای عمل پر شده است ، مانند "اکنون ثبت نام کنید" ، "از دست ندهید" یا "امروز مال خود را دریافت کنید". CTA می تواند به صورت یک دکمه یا متن پیوندی باشد. آنها باید کوتاه ، دارای فعل به شکل ضروری باشند و ترجیحاً شامل عنصر اضطرار باشند. در این راهنمای کامل برای نوشتن CTA موثر بیشتر بیاموزید.

قلم ها: اگر هیچ کس نتواند آن را بخواند ، داشتن محتوای با کیفیت چه فایده ای دارد؟ هنگام انتخاب بهترین فونت ها برای وب سایت خود ، مواردی را بخوانید که خوانا باشند (هم در دسک تاپ و هم در تلفن همراه) ، مطابق با هویت برند شما و که با یکدیگر مطابقت داشته باشند. در حالی که دنیای تایپوگرافی گسترده است ، این مجموعه از فونت های رایگان شما را در مسیر درست قرار می دهد. قانون طلایی: برای جلوگیری از هرج و مرج بصری ، حداکثر سه قلم را انتخاب کنید. اگر از نحوه ترکیب و تطبیق مطمئن نیستید ، در اینجا بهترین جفت سازی های قلم را می توانید مشاهده کنید

پاورقی: این قسمت پایین سایت شماست (قسمت بالا به عنوان سرصفحه معروف است). پانویس های وب بلافاصله برای بازدیدکنندگان شما قابل مشاهده نیستند ، اما می توان آنها را به روشهای مختلفی برای افزایش قابلیت استفاده استفاده کرد به عنوان مثال ، آنها مکانی عالی برای شما هستند که می توانید تمام اطلاعات تماس خود را اضافه کنید ، یک منوی ساده را نشان دهید که به دسته های سایت شما پیوند دارد یا متن سلب مسئولیت سایت شما را نشان دهد. این روش می تواند تجربه کاربر وب سایت شما را به شدت بهبود بخشد.

منو: این عنصر اصلی هر وب سایت حرفه ای تضمین می کند که بازدید کنندگان می توانند به راحتی از یک دسته به دسته دیگر پیمایش کنند. به همین دلیل ، این صفحه باید در هر صفحه از وب سایت شما نشان داده شود. هر کدام از منوهای وب سایت را که انتخاب می کنید ، توصیه می شود که به سراغ یک منوی ثابت بروید (که وقتی بازدیدکنندگان صفحه را پایین می آورند همچنان ثابت باقی می ماند) ، تا برای یافتن آن مجبور نباشند تمام راه را بالا ببرند. برای منوی تلفن همراه خود ، برای جلوگیری از بار بیش از حد صفحه کوچک ، تعداد دسته ها را به حداقل برسانید.

حرکت: این به همه عناصر غیر استاتیک وب سایت شما اشاره دارد. حرکت می تواند در اشکال ، اندازه ها و مکان های مختلف باشد. این می تواند از افکت شناور گرفته تا پس زمینه کامل ویدیو باشد که می توانید با استفاده از Wix Video Maker ایجاد کنید. انیمیشن ها عالی هستند ، زیرا چشم بازدید کنندگان را به خود جلب می کنند. اما مانند هر چیز خوب ، از آنها در حد اعتدال استفاده کنید. کنجکاو هستید که بیشتر بدانید؟ این راهنما تمام بایدها و نبایدهای انیمیشن را در وب سایت ها توضیح می دهد.

جلوه های پیمایش: همانطور که از نام آن پیداست ، هنگام پیمایش بازدیدکنندگان در سایت شما به سمت بالا یا پایین ظاهر می شوند. پیچیدگی آنها باعث جلب توجه و ایجاد یک انتقال روان بین لایه های مختلف یک صفحه می شود. احتمالاً نام پیمایشی اختلاف منظر را شنیده اید. این جلوه سه بعدی حرفه ای همچنان سالها به سال یک روند ضروری در طراحی وب است. اما جلوه های پیمایشی بیشتری (مانند آشکار کردن یا بزرگنمایی) وجود دارد که همه آنها قبلاً در ویرایشگر Wix شما جاسازی شده اند.

Whitespace: این منطقه از وب سایت شما است که شامل هیچ چیز نمی شود. از این همه فضای خالی ترسیده اید؟ نباش فضاهای سفید به بازدیدکنندگان شما اتاق می دهد تا "بین تصاویر یا تکه های محتوا نفس بکشند" و به تجربه کاربری بسیار بهتر کمک می کند.

نکته متخصص: لئوناردو داوینچی در مورد ایجاد آنلاین چه می گوید؟ در واقع ، بسیار. همان قوانینی که قرن ها بر هنر و طراحی حاکم بودند ، در اینترنت نیز قابل اجرا هستند. از تعادل تا تقارن ، دریابید که چگونه 7 اصل اساسی طراحی را می توان در وب سایت ها به کار برد.